Thursday, October 22, 2009

Am I?

Am I?

Suddenl feel like want to post something,but now......my mind is totally blank
english getting worse and worse....

Am I so innocent??
我。。。真的这样笨吗?
我的思想 真的这么简单吗
为什么你老是知道我的一切,好像知道我在想什么似的

我几时才能很成熟的面对问题
几时才能变得更加稳重?

几时??!!!!
我不想再那么笨~


你几时才会学会照顾我的感受
i confess,maybe i am not in mood
maybe,just maybe im too bad.

Imma a bad guy,sorry.

No comments:

Post a Comment